• OMX Baltic−0,18%261,99
  • OMX Riga0,59%892,39
  • OMX Tallinn−0,37%1 685,67
  • OMX Vilnius−0,06%1 002,37
  • S&P 5000,22%5 715,13
  • DOW 300,06%42 086,94
  • Nasdaq 0,18%17 979,81
  • FTSE 1000,27%8 252,54
  • Nikkei 2251,53%37 723,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,31
  • OMX Baltic−0,18%261,99
  • OMX Riga0,59%892,39
  • OMX Tallinn−0,37%1 685,67
  • OMX Vilnius−0,06%1 002,37
  • S&P 5000,22%5 715,13
  • DOW 300,06%42 086,94
  • Nasdaq 0,18%17 979,81
  • FTSE 1000,27%8 252,54
  • Nikkei 2251,53%37 723,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,31
  • 15.10.15, 21:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Starbucks plaanib laieneda Itaaliasse

Maailma suurim kohvikukett Starbucks peab kuulduste kohaselt läbirääkimisi oma Itaalia partneriga, et avada kohvikuketi poed ka Itaalias. Riik on üks vähestest suurtest turgudest, kus ettevõte ei ole veel kanda kinnitanud.
Starbucks plaanib laieneda Itaaliasse
  • Starbucks plaanib laieneda Itaaliasse Foto: EPA
Itaalia ajaleht Corriere della Sera kirjutas, et Starbucks peab frantsiisikohvikute avamiseks läbirääkimisi kohaliku firma Percassiga ning loodab tehingu sõlmida jõuludeks, vahendab CNBC.
Percassi omab kosmeetikaketti Kiko, millel on enam kui 700 poodi üle Euroopa ja USA. Samuti haldab ettevõte Itaalias USA pesufirma Victoria's Secreti ketti.
Starbucksil on kohvikud paljudes Euroopa riikides, kuid Itaalia on ettevõtte jaoks veel avastamata maa. Euroopa Kohviföderatsiooni andmetel on Itaalia kohvi tarbimiselt inimese kohta Euroopas seitsmendal kohal.
Analüütikud on spekuleerinud, et itaallased ei pruugi kohvikuketti just avasüli vastu võtta, sest nad on harjunud väikeste espressodega, mis maksavad ka tunduvalt vähem kui Starbucksi kohvijoogid.
Kui Starbucks peaks Itaalia turule sisenema, oleks see teine suur USA bränd, mis püüab kohalikke nende endi lemmikutega võluda.
Selle kuu alguses avas Ameerika pitsakett Domino’s Milanos oma esimese restorani.
Pitsa on Itaalia rahvusroog ning välismaistesse variatsioonidesse suhtutakse kahtlusega.
 
 

Seotud lood

Börsiuudised
  • 15.03.16, 15:00
Starbucks maailma vallutamas
Starbucksi jälgivale investorile on saabumas huvitav hetk, kus tuleb otsustada, kas ettevõtte kasvuplaanid täituvad ka edaspidi, eriti kas Hiina aeglustuv majanduskasv loob ikka kõige soodsama keskkonna ambitsioonikale laienemisele.
  • ST
Sisuturundus
  • 23.09.24, 07:00
Tule meeskonnaga gastronoomiareisile Itaaliasse restoranis Bacio!
Itaalia toitude restoran Bacio annab võimaluse üllatada oma meeskonda suurepäraste roogadega. Restorani ruumipaigutus pakub rohkelt võimalusi, et kujundada oma firmapidu meeldejäävaks sündmuseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele